CONDITIE & KRACHT


Gladiator workout

De 3 trainingen; Spartacus, Maximus en Titus hebben alle componenten van Fitness in zich, met als doel het lichaam de juiste prikkels en overload te geven om resultaat te behalen bij o.a. vetverbranding, spieruithoudingsvermo-gen en algemeen functioneren (motorische vaardigheden, weerbaarheid en vertrouwen in eigen lichaam). Geschikt voor de beginnende én gevorderde gladiator!


XTREME FITNESS WORKOUT

'You have what it takes, but it takes all that you have!'
Deze high energy cardio workout vraag je om jezelf tot het uiterste te pushen, van burpees tot high knees, squats en gevarieerde cardio. Het enige dat je voor deze les nodig hebt is jouw lichaam, een step en de juiste motivatie!


Tabata

Deze High intensity Interval speedtraining is een efectieve manier om af te vallen en bijzonder geschikt voor het verbeteren van je conditie.
Tijdens 8 rondes van 20 seconden geef je écht alles om het maximale uit de workout te halen. Tussen de rondes houd je telkens 10 seconden rust.


Jump & Shape

Tijdens deze trampoline workout zijn er meer dan 400 spieren tegelijk aan het werk!
Door het gebruik van de trampoline worden de gewrichten ontlast. Gewicht, leeftijd of niveau maakt niet uit, met de Jump & Shape is het een feest om fit te worden. De sprongen en technieken zijn gemakkelijk te leren en garanderen zelfs beginners snel succes!


Cross Fitness

Bij Cross Fitness wordt gewerkt met functionele bewegingen waarin zoveel mogelijk spiergroepen tegelijk worden betrokken. Dankzij de hoge intensiteit en variatie is deze les zeer geschikt voor verbetering van het uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid en balans.


Skills

Wil jij graag jouw Crossfitness technieken verbeteren om zo meer uit jouw training te kunnen halen?
Tijdens deze half uur durende training wordt jij geholpen om de technieken die je nodig hebt voor de Crossfitness oefeningen te verfijnen. Hierdoor verbeter je de uitvoering van de oefeningen, en vergroot je zo het resultaat van jouw training.


Basic Shape

Een dynamische en gevarieerde groepsles waarbij een Aerobics- of Stepsworkout met zeer eenvoudige choreografie wordt afgewisseld met spierversterkende oefeningen. Er wordt voor de oefeningen gebruik gemaakt van bijv. dynabands, dumbells en halterstangen. Deze intensieve workout is voor iedereen goed te volgen.


TRX training 30 min.

Zeer effectieve speedtraining waarbij m.b.v. de TRX suspensiontrainer gebruik wordt gemaakt van de zwaartekracht en het eigen lichaamsgewicht om oefeningen uit te voeren. De oefeningen stimuleren de samenwerking van spieren in het hele lichaam. TRX training richt zich op kracht, spieruithoudingsvermogen en verbetering van de houding.


Insane

Insane is een 'pittig' fitnessprogramma voor gemotiveerde en gedisciplineerde sporters die in korte tijd geweldige resultaten willen behalen. Deze training is gebaseerd op langere periodes van zware inspanning afgewisseld met een korte stop. Deze revolutionaire trainingsmethode zorgt voor een verbranding van zo'n 1000 calorieën per workout en voor snel resultaat!


Spinning

Een gevarieerde indoor-fietstraining waarbij verschillende fietstechnieken en intensiteitniveaus worden uitgevoerd zodat een maximaal trainingseffect ontstaat op beenspieren, hart-, long- en vaatsysteem. Bij de Spinn-In-Sixpack wordt de spinning vervolgd met een buikspierkwartier.


Kick & Punch

Bij Kick & Punch wordt gebruik gemaakt van een B cube. Bij dit cilindervormige kussen op statief worden verschillende trap- en stoottechnieken aangeleerd. Een zeer intensieve activiteit waarbij zowel conditie als kracht wordt verbeterd.


Powerpump

Door het gebruik van een halterstang die door iedereen zelf verzwaard kan worden, train je altijd op je eigen niveau. De combinatie van een hoog energieverbruik en het verstevigen van de spieren maakt Powerpump tot een ideale fitnesstraining om snel in vorm te komen.

 


Total Fit

Een gezellige groepsfitness les voor iedereen en elk niveau.
Met gebruik van fitnessapparatuur en diverse fitnessmaterialen wordt er gewerkt aan het verbeteren van de conditie, spierversterking en lichaamshouding.

U moet Adobe Flash installeren om deze inhoud weer te geven.

Senioren in beweging

Een 45 min. durende les waarin met behulp van oefeningen die naar het dagelijks leven verwijzen, de conditie, spierkracht, lenigheid en coördinatie op pijl worden gehouden. Na de les gezellig met de hele groep een 'bakkie' doen. Een aanrader voor volop in het leven staande senioren!


Run for Fun

Speciaal voor de beginnende hardloper die wel wat ondersteuning en gezelligheid kan gebruiken bieden wij van 1 april t/m 30 juni de cursus Run for Fun aan. Leer alles over een goede opbouw, basistechniek en het voorkomen van blessures.

Nieuw seizoen

Nieuw seizoen

Vanaf maandag 3 september starten wij weer met ons reguliere lesrooster.

Open Week

Open Week

Kom tijdens onze open week GRATIS meedoen met lessen én gratis inschrijven! Lees meer>>>

Nieuwe lessen

Nieuwe lessen

Vanaf 3 september starten wij met te gekke nieuwe activiteiten. Lees meer>>>