BODY & MIND LESSEN


Cardiobarre workout

Een unieke high energy en vetverbrandende workout waarbij gebruik wordt gemaakt van een balletbarre en lichte gewichtjes. Verbeter je conditie, versterk je spieren en vergroot je flexibiliteit met deze dynamische workout voor het hele lichaam!


Pilates

Heb je last van stress, rugklachten of een slechte lichaamshouding? Dan is Pilates zeker iets voor jou! De oefeningen richten zich op het versterken van de onderrug, buik, bekken- en bilspieren. Een verantwoorde en effectieve manier voor het verbeteren van lichaamshouding, versterken van de spieren en verhogen van de flexibiliteit.


Essentrics

Word soepeler, slanker, verbeter je houding en ontspan met Essentrics!
Essentrics is een combinatie van stretchen en spierversterkende oefeningen waarbij je door het maken van vloeiende bewegingen je spieren om beurten spant on ontspant wat resulteert in een grotere bewegingsvrijheid in de gewrichten. Zeer geschikt om blessures te voorkomen en genezen.


Poweryoga

Eén van de krachtigste vormen van yoga. Door het beoefenen van poweryoga verbeteren conditie, lenigheid, kracht en coördinatie. Tevens wordt er d.m.v. concentratie gewerkt aan verbetering van de inerlijke rust. Dit alles gebeurt met een gecontroleerde ademhaling waardoor het 'vuur' het lichaam warm maakt en reiningt. Tot slot een klein kwartiertje ontspanning.

Hi&Lo

Bij deze 'move&relax' intensity training worden oefeningen met een hoge intensiteit afgewisseld met ontspanningsoefeningen. Deze body&mind workout richt zich op hart-, long- en spierniveau in combinatie met diepe ontspanningsoefeningen. Verbeter je lichaamshouding, souplesse en vitaliteit. Bovendien is Hi&Lo enorm stressverlagend!

Strak de zomer in

Strak de zomer in

Je winterkilo's nog niet helemaal kwijt? Start nu met BodySupport en ga fit en slank de zomer in!

Pinksteren

Pinksteren

Op 1e en 2e pinksterdag (zo 20 en ma 21 mei) zijn wij gesloten. Gemiste trainingen mogen uiteraard worden ingehaald.

Heels

Heels

Leer stijlvol lopen en dansen op hakken, vanaf vrijdag 4 mei 20:30 - 21:30 uur